ZWROTY


Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot zamówionego towaru bez podania przyczyny. By tego dokonać postępuj zgodnie ze wskazówkami:


                                             



1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Po otrzymaniu formularza zwrotu o odstąpieniu od umowy Biuro Sprzedaży zweryfikuje poprawność wypełnionego produktu. Towar powinien być odesłany/dostarczony do Biura Sprzedaży w ciągu 14 dni licząc od dnia wypełnienia formularza.

                                                               

2. ZAPAKUJ TOWAR

Przesyłkę należy zapakować tak, by podczas transportu nie uległa uszkodzeniu. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

                                              

3. NADAJ PACZKĘ 

Nadaj paczkę w dogodny dla Ciebie sposób. Pamiętaj, by zachować dokument potwierdzający nadanie towaru. Towar możesz również dostarczyć osobiście do Biura Sprzedaży.

           


4. ZWROT NALEŻNOŚCI


W ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy otrzymasz zwrot pieniędzy. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub otrzymania potwierdzenia dokonania takiego zwrotu. 



WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU



REKLAMACJE


W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:


1.
Wypełnij formularz reklamacyjny lub zgłoś osobiście taką reklamację w naszym Biurze Sprzedaży. W przypadku braku możliwości wydrukowania prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: info@baby-pol.com.


2
. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji należy złożyć osobiście w naszym Biurze Obsługi lub przesłać na adres: 
                                                HAMAR POLAND GROUP Sp. z o.o.
                                                ul. Inowłodzka 5
                                                03-237 Warszawa

3. Sprzedający w przeciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego towaru ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszych krokach (tj. wymiana towaru czy zwrot pieniędzy).


4.
Jeżeli w ciągu 14 dni nie nastąpi kontakt ze strony Sprzedającego złożoną reklamację uważa się za zasadną.


5.
Termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy sytuacji, w której Kupującym jest podmiot inny niż konsument (np. firma). W tym przypadku ustawa nie podaje konkretnych terminów, co powoduje dowolność w ustaleniu stosunku umownego.



WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI




Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące polityki zwrotu i reklamacji towaru znajdziesz w SZCZEGÓŁACH REGULAMINU.