ZWROTY
Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot zamówionego towaru bez podania przyczyny. By tego dokonać postępuj zgodnie ze wskazówkami:
|
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ Po otrzymaniu formularza zwrotu o odstąpieniu od umowy Biuro Sprzedaży zweryfikuje poprawność wypełnionego produktu. Towar powinien być odesłany/dostarczony do Biura Sprzedaży w ciągu 14 dni licząc od dnia wypełnienia formularza. |
![]() |
2. ZAPAKUJ TOWAR Przesyłkę należy zapakować tak, by podczas transportu nie uległa uszkodzeniu. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu. |
![]() |
3. NADAJ PACZKĘ |
![]() |
|
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny lub zgłoś osobiście taką reklamację w naszym Biurze Sprzedaży. W przypadku braku możliwości wydrukowania prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: info@baby-pol.com.
2. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji należy złożyć osobiście w naszym Biurze Obsługi lub przesłać na adres:
HAMAR POLAND GROUP Sp. z o.o.
ul. Inowłodzka 5
03-237 Warszawa
3. Sprzedający w przeciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego towaru ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszych krokach (tj. wymiana towaru czy zwrot pieniędzy).
4. Jeżeli w ciągu 14 dni nie nastąpi kontakt ze strony Sprzedającego złożoną reklamację uważa się za zasadną.
5. Termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy sytuacji, w której Kupującym jest podmiot inny niż konsument (np. firma). W tym przypadku ustawa nie podaje konkretnych terminów, co powoduje dowolność w ustaleniu stosunku umownego.
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące polityki zwrotu i reklamacji towaru znajdziesz w SZCZEGÓŁACH REGULAMINU.